19Rugsėjo
18:30

FESTIVALIO UŽDARYMAS. Trupės „La Main de l’homme“ (Prancūzija) naujojo cirko spektaklis „Humanoptère“

Idėjos autorius: Clément Dazin
Kartu ir su: Jonathan Bou, Martin Cerf, Clément Dazin, Thomas Hoeltzel, Bogdan Illouz, Minh Tam Kaplan, Martin Schwietzke / Miguel Gigosos Ronda
Šviesų dailininkas ir scenos vadovas: Tony Guérin
Garso kūrėjas: Grégory Adoir
Garso inžinierius: Mathieu Ferrasson
Režisieriaus asistentas: Hervé Diasnas
Kostiumai: Fanny Veran
Produkcija, administravimas ir sklaida: La Magnanerie – Julie Comte, Victor Leclère, Anne Herrmann, Martin Galamez, Sandrine Barrasso
Produkcija: La Main de l’homme
Ko-proukcija: Plateforme 2 Pôles Cirque en Normandie / La Brèche à Cherbourg et le Cirque-Théâtre d’Elbeuf, La Maison des Jonglages – Scène conventionnée de La Courneuve, Le Manège, scène nationale de Reims, Furies, Art de la Rue – Pôle National Arts du Cirque en préfiguration à Châlons-en-Champagne, l’Odyssée Scène conventionnée de Périgueux – Institut national des Arts du Mime et du Geste
Rėmėjai: Ministère de la Culture et de la Communication DGCA  Aide à la création cirque et DRAC- Grand Est, The Regional Council of Grand Est, Département de Seine-Saint-Denis, City of Strasbourg, City of Paris, la Spédidam, de l’Adami - La Culture avec la copie privée, du Groupe Geste(s) et de la SACD
Šio projekto rėmėjai: Association Beaumarchais ir/and by City of Paris
Rezidencijos: 2r2c, Coopérative de rue et de cirque –Espace Périphérique (Ville de Paris La Villette), La Brèche - PNAC de Cherbourg-Octeville, Les Migrateurs – Strasbourg
Premjera: spalis 2017

Trukmė: 60 min.
Vieta: Klaipėdos Žvejų rūmų Didžioji salė (Taikos pr. 70)

Rekomenduojama vaikams nuo 10 metų 

 

Kas jums yra svarbiausia: darbas? šeima? Ar siekdamas sėkmės esate pasirengęs paaukoti truputį savo sveikatos? Kokį gestą dažniausiai kartojate dienos bėgyje? Ar jus apima absurdo jausmas, girdint šiuos klausimus? Ar reikia žongliruoti daugiau, norint daugiau pasiekti? Kai viskas vyksta taip greitai, reikia sustoti ar stengtis ištrūkti?

 

Egzistuoja ryšys tarp žongliravimo veiksmo absurdo ir rutinos, slypinčios kasdieniame darbo procese. Spektaklyje „Humanoptère“ septynių žonglierių dėka sukuriamas mikro bendruomenės prototipas. Žongliravimo nuoseklumas ir dėmesys kūno judesiams pateikia žiūrovui alegorinę darbo reikšmės ir sampratos viziją.

 

 

„Noriu pabrėžti absurdiškumą, dėl kurio kasdienis darbas labiau primena kančią nei išsilaisvinimą. Kaip keičiasi kūnas? Ar mes tampame „darbiniais žvėrimis“, ar mūsų atliekamos užduotys yra kelias į išsilaisvinimą? „Humanoptère“ nėra atsakymas, bet bandymas sublimuoti savo pastangas darbe ir taip suabejoti mūsų įsipareigojimais profesijai, socialinėms funkcijoms, tiek kaip asmenims, tiek ir kaip grupėms.“ - Clément Dazin, šokėjas ir žonglierius.

 

Clément Dazin – kūrėjas, choreografas, atlikėjas, kilęs iš Rubė miestelio Šiaurės Prancūzijoje. Labai anksti susižavėjo kūno judesiais ir jų valdymu erdvėje. Prieš pradėdamas dirbti cirko srityje (nuo 16 metų), lankė gimnastiką, o vėliau prisijungė prie trupės „Point Bar“, kurioje atrado kūrybos džiaugsmą. Po studijų Liono cirko mokykloje ir Nacionaliniame cirko meno centre (CNAC), jis toliau tyrinėjo šiuolaikinio šokio, gestų teatro, hip-hopo ir žongliravimo subtilybes, siekdamas praplėsti savo pasaulį.

 

2012 m. kartu su trupe „This is The End“, pristatė baigiamąjį studijų spektaklį (režisierius David Bobée) Nacionaliniame cirko meno centre (CNAC). Po metų sukūrė spektaklį „Bruit de couloir“, o 2014 m. SACD pasiūlė jam sukurti šokio ir žongliravimo spektaklį duetu su Chinatsu Kosakatani. Šis spektaklis 2014 m. liepą buvo pristatytas Avinjono festivalyje. 2015 m. jis išvyko į gastroles po Europą su spektakliu „Bruit de couloir“ ir nuolat dalyvavo įvairiuose  projektuose. Po visų šių įspūdingų pasirodymų jis sukūrė šį spektaklį su septyniais žonglieriais, į kurį gilinosi daugiau nei dešimtmetį. 2016 m. jis įkūrė savo trupę „La Main de l’Homme“ („Žmogaus ranka“). Clément Dazin projektų administravimą, prodiusavimą ir platinimą nuo 2015 m. organizuoja „La Magnanerie“.

 

„Žongliravimas man yra menas, taip pat kaip tapyba ar skulptūra. Labiausiai šiame procese man patinka trapumas (lengvumas). Yra labai sudėtinga gvildenti egzistencines temas per žongliravimą, bet būtent šis sudėtingumas mane žavi ir jaudina. (...) Žongliruodamas aš visada šoku. Šios dvi meno sritys man yra tarsi viena. Būtent dėl to nuo pat pirmojo mano mono spektaklio aš buvau šiltai sutiktas ir šokio, ir cirko srityse. Žongliravimas leidžia kūnui pasinerti į veiksmą. Jis suteikia judėjimui prasmę. Savo spektakliuose aš stengiuosi perteikti emocijas per kūną ir žongliravimą.“ – Clément Dazin.

 

 

Foto: Dan Ramaën

 

 


 

     

 

 

© 2018 Visos teisės saugomos. Tarptautinis menų festivalis Plartforma   |   Ankstesnių festivalių programa - PLARTFORMA 2017